PR 2019-01-22
0

Sanofi powierza Cut The Mustard obsługę marki Iwostin w social media

Koncern Sanofi rozszerza współpracę z Cut The Mustard w zakresie obsługi marki Iwostin. Agencja odpowiada za jej komunikację w mediach społecznościowych, od czerwca ub.r. zajmuje się obsługą strategiczno-kreatywną brandu.

Od stycznia Cut The Mustard realizuje działania z zakresu tworzenia treści, social media managementu, community managementu oraz wdrażania aktywacji specjalnych w social mediach dla marki dermokosmetyków Iwostin.

Cut The Mustard od czerwca ubiegłego roku zajmuje się przygotowaniem idei kreatywnej oraz wdrożeniem platformy komunikacji wszystkich produktów i linii Iwostin.

W ramach tej współpracy, agencja zrealizowała już dwie kampanie - dla linii przeciwzmarszczkowej Iwostin Estetic oraz przeciwtrądzikowej Iwostin Purritin. W ramach kampanii była odpowiedzialna m.in za wyprodukowanie dwóch digital video, stworzenie key visuali, współpracę z influencerami oraz komunikację w social mediach.

Autor: jd

Więcej informacji: Iwostin, Cut The Mustard, Sanofi

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter