Technologie 2007-11-04
0

Samsung wyprzedził Vizio

Vizio straciło pozycję lidera na rynku sprzedaży płaskich telewizorów na kontynencie północnoamerykańskim.

Jednocześnie pozycję tą odzyskał Samsung, uzyskując w III kwartale bieżącego roku 11,8 procenta udziałów w rynku (wzrost o 0,4 procenta) - informuje serwis TVPredictions.com, powołując się na dane firmy badawczej DisplaySearch.

Vizio spadło na drugie miejsce, zmniejszając swoje rynkowe udziały w porównaniu z II kwartałem z 12 do 10,2 procenta.

Na kolejnych pozycjach znalazły się: Sharp (10 procent udziałów, wzrost o 2 procent), Sony (8,6 procenta udziałów, wzrost o 3,1 procenta) oraz Funai (7,2 procenta udziałów, wzrost o 0,3 procenta). Pozostali producenci uzyskali łącznie 52,3 procenta udziałów w rynku.

Według analityków z DisplaySearch, Samsung odzyskał pozycję lidera dzięki dobrym wynikom w segmencie telewizorów plazmowych i LCD, podczas gdy Vizio, które o ile jest drugie w kategorii odbiorników LCD, to nie jest nawet w pierwszej piątce największych sprzedawców plazm.

źródło: TVPredictions.com

Autor: km

Więcej informacji: Samsung, Vizio

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ
<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter