Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show.
„Ugotowanych” ogląda średnio 16,69 proc. wszystkich widzów mających włączony telewizor w niedziele o 18.00 i 21,23 proc. osób z grupy wiekowej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga edycja osiąga zatem lepsze wyniki niż pierwsza, która w październiku 2010 o godz. 17.00 gromadziła przed ekranami 1,21 mln widzów przy udziale na poziomie 10,6 proc. i 14,1 proc. (więcej na ten temat).
TVN w paśmie nadawania „Ugotowanych” ma jednak nieco niższa widownię niż rok wcześniej (1,86 mln), ale za trochę wyższe udziały (we wrześniu ub.r. wynosiły one odpowiednio 15,78 proc. i 14,89 proc.)
Propozycja TVN przegrywa tylko z Jedynką, która w tym czasie emituje „Ojca Mateusza” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 22,48 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest natomiast Dwójka i pasmo informacyjne („Panorama”, „Sport Telegram” i prognoza pogody; 12,82 proc.) Ostatnie miejsce zajmuje Polsat (11,71 proc.), gdzie można wówczas obejrzeć filmy fabularne i „Wydarzenia”.„Ugotowani” wygrywają jednak w grupie komercyjnej, gdzie mają 21,23 proc., spychając Jedynkę z wynikiem 18,18 proc. na drugie miejsce.
Z danych telemetrycznych wynika, że program cieszy się największą popularnością wśród kobiet, osób w wieku 25 – 59 lat, mieszkańców średnich i dużych miast.
Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Profil widowni „Ugotowanych”