Telewizja 2011-09-28
8

Rośnie oglądalność programu „Ugotowani”

Druga seria programu „Ugotowani” po trzech pierwszych odcinkach osiągnęła średnią oglądalność na poziomie 1,8 mln widzów. Pozwoliło to stacji TVN wspiąć się na drugą pozycję w paśmie emisji show.

„Ugotowanych” ogląda średnio 16,69 proc. wszystkich widzów mających włączony telewizor w niedziele o 18.00  i 21,23 proc. osób z grupy wiekowej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga edycja osiąga zatem lepsze wyniki niż pierwsza, która w październiku 2010 o godz. 17.00 gromadziła przed ekranami 1,21 mln widzów przy udziale na poziomie 10,6 proc. i 14,1 proc. (więcej na ten temat).

TVN w paśmie nadawania „Ugotowanych” ma jednak nieco niższa widownię niż rok wcześniej (1,86 mln), ale za trochę wyższe udziały (we wrześniu ub.r. wynosiły one odpowiednio 15,78 proc. i 14,89 proc.)

Propozycja TVN przegrywa tylko z Jedynką, która w tym czasie emituje „Ojca Mateusza” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?” i gromadzi przed ekranami 22,48 proc. widzów. Trzecia w kolejności jest natomiast Dwójka i pasmo informacyjne („Panorama”, „Sport Telegram” i prognoza pogody; 12,82 proc.) Ostatnie miejsce zajmuje Polsat (11,71 proc.), gdzie można wówczas obejrzeć filmy fabularne i „Wydarzenia”.„Ugotowani” wygrywają jednak w grupie komercyjnej, gdzie mają 21,23 proc., spychając Jedynkę z wynikiem 18,18 proc. na drugie miejsce.

Z danych telemetrycznych wynika, że program cieszy się największą popularnością wśród kobiet, osób w wieku 25 – 59 lat, mieszkańców średnich i dużych miast.


Widownia „Ugotowanych” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Zobacz tabelę


Profil widowni „Ugotowanych”

Zobacz tabelę


 

Autor: pp

Więcej informacji: Ugotowani

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas