Reklama 2022-09-02
0

Romina Bongiovanni globalną dyrektorką marketingu New Balance

New Balance powołało Rominę Bongiovanni na stanowisko globalnej dyrektorki marketingu międzynarodowego. Ma zastąpić Tima Malone, który w maju dołączył do Crocs jako wiceprezes ds. globalnego marketingu zintegrowanego.

Romina Bongiovanni będzie podlegać Jeffowi McAdamsowi, wiceprezesowi ds. globalnego marketingu i dołączy do globalnego zespołu kierowniczego firmy. 

Bongiovanni pomoże zarządzać szeroką strategią marketingową New Balance, w tym merchandisingiem, działalnością detaliczną i kreatywnością, a także będzie dążyć do stymulowania popytu konsumentów poprzez działania marki i kampanie związane ze stylem życia. 

Ostatnio Romina Bongiovanni pełniła funkcję dyrektorki ds. globalnej komunikacji i rozrywki w New Balance. Firma poszukuje  teraz jej następcy na tym stanowisku.

Wcześniej pracowała w agencji Saatchi & Saatchi jako dyrektorka grupy ds. mediów i PR. Wcześniej zajmowała również wyższe stanowiska w  Sensis, Edelman i założyła własną firmę butikową o nazwie Journey PR & Marketing.

Według "Forbes", New Balance, który działa w ponad 120 krajach, odnotował przychody w wysokości 3,3 miliarda dolarów w 2021 roku. Firma ma ponad 8000 współpracowników na całym świecie.

Autor: bg

Więcej informacji: Romina Bongiovanni, New Balance

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas