Telewizja 2015-11-09
5

„Rolnik szuka żony” hitem rozrywkowym, „Nasz nowy dom” wyprzedził „Mam talent!”

Od lewej: Maciej Pertkiewicz, Katarzyna Dowbor i Artur Witkowski Od lewej: Maciej Pertkiewicz, Katarzyna Dowbor i Artur Witkowski

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności polskiej telewizji był tradycyjnie serial „M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych znów największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a „Nasz nowy dom” zanotował lepszy wynik od „Mam talent!”

W okresie od 2 do 9 listopada br. najwięcej widzów zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek zobaczyło 6,92 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 42,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, też emitowanego w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 5,24 mln widzów, a jego udział wyniósł 32,56 proc. Na podium znalazły się jeszcze „Wiadomości”, który obejrzało w niedzielę w TVP1 4,66 mln osób przy udziale na poziomie 27,41 proc.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazał się znów nadawany w Jedynce „Rolnik szuka żony”, który w niedzielę przyciągnął do stacji 4,31 mln oglądających, a jego udział wyniósł 26,62 proc. Program zajął w całym zestawieniu piąte miejsce.

Druga pozycja w kategorii rozrywki należała do nadawanego w piątki show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” z widownią na poziomie 3,77 mln osób i 23,62-proc. udziałem.

Dalej znalazł się teleturniej TVP1 „Jaka to melodia?”, który przyciągnął 3,49 mln oglądających. Kolejne miejsca zajęły: reality-show „Nasz nowy dom” Polsatu, który mając 3,24 mln widzów wyprzedził „Mam talent!” TVN (3,08 mln).

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,34 mln widzów i 35,29-proc. udział . Druga pozycja należała do „Na dobre i na złe” (1,61 mln widzów; 24,36 proc. udziału), a trzeci był „Rolnik szuka żony” (1,53 mln; 22,02 proc.), który również tutaj był pierwszy w kategorii programów rozrywkowych.

W segmencie rozrywki drugą pozycją zajął program Polsatu „Nasz nowy dom”, które obejrzało 1,47 mln widzów przy udziale wynoszącym 24,28 proc. Kolejne pozycje w tej kategorii należały do pozycji, takich jak: „Kuchenne rewolucje” (TVN 1,13 mln; 21,33 proc.), ”MasterChef” (TVN, 1,2 mln; 18,99 proc.) oraz „Mam talent!” (TVN, 1,14 mln; 17,56 proc.).

Zobacz tabelę


 

 

Autor: PP

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter