Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka, Radio Maryja, Dwójka, Radiostacja, Radio Wawa i Tok FM. Na przeciwnym biegunie Jedynka, Trójka i Biska - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (czerwiec - sierpień 2007) pokazuje, liderem rynku radiowego pozostaje stacja RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,95 punktu proc. - do poziomu 22,1 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które zyskało 1,28 punktu procentowego (19,3 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku, który wyniósł zaledwie 14 proc. (spadek o 1,2 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się Trójka - 5,7 proc. (spadek o 0,38 punktu procentowego).
Porównując dane z dwóch następujących po sobie fal, najwięcej zyskała Jedynka, a najwięcej straciła Trójka
Zobacz tabelę