Prasa 2009-06-22
0

Rekordowa sprzedaż 'Tiny'

W kwietniu 2009 trzy z czterech tygodników poradnikowych miały wyższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer), która od kwietnia ukazywała się już co dwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze w ZKDP jako tygodnik.

Sprzedaż ogółem "Tiny" w kwietniu 2009 r. wyniosła 652 372 egz. i była o 75 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż w kwietniu 2009 r. w porównaniu do 2008 r. wzrosła o 49 proc. do 320 774 egz.

Zobacz tabelę


Porównanie sprzedaży z kwietnia 2009 r. do sprzedaży z marca 2009 r. pokazuje, że wzrosła sprzedaż wszystkich tygodników.

Zobacz tabelę

Autor: masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas