W kwietniu 2009 trzy z czterech tygodników poradnikowych miały wyższą sprzedaż niż w analogicznym okresie 2008 r. Liderem była "Tina" (Wydawnictwo Bauer), która od kwietnia ukazywała się już co dwa tygodnie, choć formalnie zarejestrowana była jeszcze w ZKDP jako tygodnik.
Sprzedaż ogółem "Tiny" w kwietniu 2009 r. wyniosła 652 372 egz. i była o 75 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu" (Marquard Media
Polska), którego sprzedaż w kwietniu 2009 r. w porównaniu
do 2008 r. wzrosła o 49 proc. do 320 774 egz.
Porównanie sprzedaży z kwietnia 2009 r. do sprzedaży z marca 2009
r. pokazuje, że wzrosła sprzedaż wszystkich tygodników.