Na rynku pojawiła się nowa, klasyczna wersja piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nic dodać” przygotowana przez firmy Tequila Polska, Starcom i Q&A Consulting.
Tyskie Klasyczne zawiera tylko trzy składniki: słód jęczmienny, chmiel i wody, warzone zgodnie z tradycyjnym, XVI-wiecznym prawem czystości piwa. Piwo pojawiło się w sprzedaży 23 kwietnia w półlitrowych butelkach i puszkach zaprojektowanych przez agencję Siber Head. Docelowo dostępne będzie na terenie sześciu województw: łódzkiego, opolskiego, małopolskiego, podkarpackiego, śląskiego i świętokrzyskiego.
W maju na obszarze dystrybucji Tyskiego Klasycznego rozpocznie się jego kampania reklamowa. Akcja pod hasłem „Nic dodać” obejmie reklamy w internecie, prasie i na outdoorze, eventy oraz materiały POS w punktach sprzedaży i gastronomii, reklamy i ogłoszenia w magazynach sieci handlowych oraz akcje specjalne dla pracowników sklepów. Za kreację kampanii i działania BTL i digital odpowiada agencja Tequila\Polska, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting. Akcja potrwa kilka miesięcy.