W sierpniu 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam
Radio Zet zarobiło 22 380 499 zł, czyli o prawie 3 mln zł więcej niż w sierpniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 22 146 170 zł (0,65 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
Większe wpływy zanotowało publiczne radio - sporo zyskała "Jedynka" oraz "Trójka".
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,2 mln rok temu do 2,4 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w sierpniu 2006 roku 94,34 mln zł, czyli o 15 mln zł więcej niż w sierpniu 2005 roku.
Zobacz tabelęWAWA1 115 345 złZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 044 922 złMUZYCZNE RADIO Jelenia Góra1 007 638 zł
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor