Radio Zet odnotowało w I kwartale 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród stacji radiowych. Lokalne stacje zarabiają więcej od PR1.
Radio Zet zarobiło z reklam w I kwartale 2007 r. 82 675 375 zł wobec 71 466 413 zł w analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 81 475 370 zł (ponad 5 milionów zł mniej niż w ubiegłym roku).
Na trzecim miejscu radiowa Trójka (spadek o 10,3 proc.) a dopiero na szóstym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 10,4 proc.).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Warszawa - wzrost z 7,41 mln zł do 9,10 mln zł.
Warto zauważyć, że aż dwie lokalne stacje radiowe - Eska Warszawa i Eska Wrocław - zarabiają więcej z reklam niż radiowa "Jedynka".
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w I kwartale 2007 roku 351 185 275 zł wobec 293 125 676 zł w 2006 roku.
Zobacz tabelę/FONT>566 336 253 zł584 301 124 złMagazyny459 569 828 zł494 931 684 złRazem2 793 925 000 zł3 344 294 609 zł