Pod hasłem "Resztę opowiem, jak wrócę&" rozpoczęła się
zasadnicza część kampanii edukacyjnej prowadzonej przez PZU. Firma
ubezpieczeniowa sugestywnymi spotem telewizyjnym ostrzega w niej
przed wypadkami drogowymi w drodze na wakacje i podczas powrotu do
domu.
Edukacyjna kampania prewencyjna PZU ma promować odpowiednie
zachowania na drodze, mówiąc o bezpiecznym wyjeździe na wakacje i
powrocie do domu. Będący jej głównym elementem spot telewizyjny
przedstawia migawkowe historie z wypoczynku połączone hasłem
"Resztę opowiem jak wrócę&". W zakończeniu filmiku kartka z
wakacji trzymana jest przez inną, starszą osobę, która płacze -
widzowie mogą się domyślać zakończenia jednej z historii. - Celem
naszej kampanii prewencyjnej jest wzbudzenie u odbiorców refleksji
nad wartością życia, a zarazem jego kruchością.- mówi Wojciech
Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy
PZU. - O tym drugim rzadko myślimy w chwilach radości, a takie
często towarzyszą wakacyjnym podróżom - zaznacza.