PR2022-06-09

Pyszne.pl klientem Komunikacji Plus PR

Do grona klientów Komunikacji Plus PR dołączyło Pyszne.pl, platforma pośrednicząca w zamawianiu jedzenia online.

W ramach podpisanej umowy, agencja należąca do Grupy Komunikacja Plus zapewnia holistyczne wsparcie marki Pyszne.pl zarówno w zakresie brand PR, jak również komunikacji korporacyjnej, a także influencer marketingu oraz media relations.

– Dla Pyszne.pl ważne jest nie tylko kompleksowe wsparcie, ale przede wszystkim profesjonalne i niekonwencjonalne podejście do PR, które znaleźliśmy w agencji Komunikacja Plus. Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć założone cele komunikacyjne i biznesowe na najbliższy czas, a także wprowadzić w Polsce aktywacje w zakresie PR oraz influencer marketingu, które zapadną w pamięć konsumentów na dłużej – mówi Rafał Wojtczak, regional brand PR Lead South East w Just Eat Takeaway.com.

Po stronie agencji za realizację prac dla marki odpowiada zespół Tech&Consumer, w skład którego wchodzą: Marcin Kuchno, head of tech & consumer, Hubert Rączkowski, PR manager oraz Katarzyna Duda, senior PR consultant.

Pyszne.pl jest marką będącą częścią grupy Just Eat Takeaway.com. Wcześniej za obsługę komunikacji marki odpowiadała agencja Lensomai Communcation.

Autor:jd

Więcej informacji:Grupy Komunikacja Plus, Pyszne.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter