Pysia owocowego reklamuje druga tegoroczna kampania telewizyjna marki
Premierowa emisja spotu, który podobnie jak poprzednie, przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, byłą została zaplanowana na 24 lutego. To już piąta w tym roku kampania telewizyjna Agros Nova Sp. z o.o., wicelidera rynku soków, nektarów i napojów niegazowanych. Kampania obejmie pięć ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7) oraz trzy dziecięce kanały tematyczne (Cartoon Network, Fox Kids, MiniMax), w których czas reklamowy zakupił dla Agros Nova dom mediowy MediaCom.
Komunikacja Pysia budowana jest bardzo konsekwentnie. Wyjątkowość reklam telewizyjnych marki polega na pełnym zastosowaniu techniki 3D, tej samej, w której zrealizowano „Shreka’ – przebój kin na całym świecie. To technika rzadko spotykana w polskich spotach reklamowych. Sympatyczny i wesoły smok Pysio tym razem jako superagent otrzymuje misję specjalną - musi odnaleźć niezwykłe połączenia owoców. Dzięki postawie naszego bohatera każdy może je odnaleźć w „smocznie owocowych" sokach przecierowych Pysio.
Agros Nova wprowadziła je na rynek w sierpniu ubiegłego roku, w czterech wariantach smakowych, stanowiących połączenie bananów, które nadają gęstą i jednocześnie delikatną konsystencję, oraz dwóch specjalnie dobranych owoców, dzięki którym powstały oryginalne smaki : brzoskwini i gruszki, truskawki i pomarańczy, jabłka i kiwi oraz kokosu i ananasa. Owocowe Pysie są zdrowe - bogate w witaminę C, potas, magnez oraz fosfor oraz naturalne – nie zawierają konserwantów. Oferowane są w opakowaniach szklanych o pojemności 320ml oraz w dużych butelkach o pojemności 985 ml, ze sprawdzoną formułą promocyjną „30% gratis” (konsument płacąc za 750 ml produktu otrzymuje 985 ml soku).
Po czterech miesiącach od wprowadzenia Pysio owocowy osiągnął bardzo dobre - jak na rynkową nowość - wskaźniki dystrybucyjne (37 % - dystrybucja numeryczna, 61 % - dystrybucja ważona). Wysoka rotacja produktu świadczy o tym, że przypadł do gustu konsumentom.
Pysio znajduje się w portfolio firmy Agros Nova obok marek: Fortuna (Karotka, Minerado, Frutimil), Garden, Dr Witt, Tarczyn, Łowicz i Krakus.