Sieć Publicis Media (należą do niej m.in. agencje mediowe Starcom, Zenith) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy LVMH (właściciel takich marek, jak Louis Vuitton, Tag Heuer, Givenchy) w regionie EMEA.
Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, rozpoczął się w na początku lipca br. Postępowanie obejmowało 15 rynków w Europie, a nadzorowała je firma doradcza ID Comms. Nie obejmowało Francji i Wielkiej Brytanii – tam LVMH pracuje z Havas Media, Zenith, OMD i Dentsu Aegis Network.
W przetargu - obok Publicis Media - uczestniczyły jeszcze Dentsu Aegis Network, OMD i Havas Media. Ta ostatnia agencja broniła obsługi LVMH na większości europejskich rynków, które obejmował proces.
Firma zdecydowała się na wybór Publicis Media. Niewykluczone, że w związku z pozyskaniem tego budżetu w Publicis Media zostania utworzona specjalna komórka do obsługi tego klienta.
W Ameryce Północnej za obsługę mediową marek LVMH odpowiadają od 2018 roku Dentsu Aegis Network i Havas Media, w rejonie Azji i Pacyfiku – od 2017 roku Zenith i należąca do GroupM agencja L’Atelier.