Pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ciastek Jeżyki. Akcję na zlecenie produkującego je przedsiębiorstwa Colian (dawniej Jutrzenka Holding) przygotowały firmy 4Frame, Action! Production! i Universal McCann.
Trwająca obecnia kampania Jeżyków ma charakter wizerunkowo-produktowy. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!” - jest budowanie skojarzenia tej marki z uczuciem przyjemności towarzyszącej szczęśliwym chwilom. W reklamach - podkreślających bogactwo i różnorodność składników zawartych w tych ciastkach - występują uosabiające je animowane postacie jeżyków, po raz pierwszy wykorzystane w komunikacji marki.
Ponadto w kampanii prezentowane są nowe rodzaje Jeżyków: Dark Cocoa i Dark Cherry. Akcja jest skierowana przede wszystkim do osób w wieku 15–45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, mieszkających w dużych i średnich miastach.
W ramach akcji spoty są emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN) oraz tematycznych (m.in. w Polsat Film, Polsat Play, TVN Turbo, TVN siedem, TVN Style, TVN Meteo). Kreację kampanii przygotowała agencja 4Frame, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Reklamy wyprodukowała firma Action! Production!, nakręcił Marek Rajca , a wyreżyserował Tadeusz Śliwa.