Prasa 2007-08-22
0

"Przyjaciółka" liderem, ostro w dół "Naj"

Czerwiec 2006: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w czerwcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 367 711 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 11 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - 332 059 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 227 110 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 187 242 egz.

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor:

Więcej informacji: naj, pani domu, przyjaciółka, tina, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas