W lipcu br. najwyższą sprzedaż wśród dwutygodników poradnikowych miała “Przyjaciółka”. Na drugim miejscu znalazła się “Tina”, a trzecia była debiutująca w tym segmencie “Pani Domu”.
Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu br. wyniosło 601 198 egz. i było o 13 proc. wyższe niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zajmująca drugie miejsce “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 454 262 egz. po spadku o 10 proc.
Natomiast rozpowszechnianie płatne razem “Pani Domu” (Edipresse Polska), która od lipca br. stała się dwutygodnikiem, wyniosło 396 448 egz. Rok wcześniej magazyn ten był wydawany co tydzień i miał sprzedaż na poziomie 301 706 egz., co oznacza wzrost o 31 proc.
Zobacz tabelę
W lipcu br. w porównaniu do czerwca swoją sprzedaż aż o 26 proc. podniosła „Przyjaciółka”, natomiast wynik „Tiny” się obniżył (o 1 proc.).
*- dane dotyczą tygodnik