Reklama 2015-04-19
1

Przemysław Matyjaszczyk dyrektorem sprzedaży w agencji Whites

Przemysław Matyjaszczyk Przemysław Matyjaszczyk

Przemysław Matyjaszczyk awansował w agencji marketingu internetowego Whites na nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży. Pracuje w niej od półtora roku, a wcześniej był związany z SearchLab i Groupe SEB Polska.

Jako dyrektor sprzedaży Przemysław Matyjaszczyk będzie kierował w Whites zespołem account managerów oraz odpowiadał za bezpośrednią współpracę z kluczowymi klientami. - Utworzenie stanowiska dyrektora sprzedaży to naturalny krok w rozwoju agencji. Na tym etapie potrzebujemy sprawnego menadżera, który pokieruje zespołem accountów - wyjaśnia Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca agencji.

Matyjaszczyk pracuje w Whites od listopada 2013 roku, poprzednio pełnił funkcję menedżera ds. sprzedaży. Wcześniej był e-commerce managerem w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w polskich sklepach internetowych takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Ponadto kierował agencją marketingu w wyszukiwarkach SearchLab (należącą do Agory).

Z branżą marketingu internetowego jest związany od siedmiu lat. Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Autor: tw

Więcej informacji: Przemysław Matyjaszczyk, Whites

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas