Prasa 2009-10-06
0

'Przekrój' nowy, a jednak taki sam

Dziś na rynku pojawiło się pierwsze, po zmianie właściciela, nieco zmienionie wydanie tygodnika "Przekrój". Do zespołu dołączyli Daniel Horowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski.

Poza zmianą dnia wydania "Przekroju", o której już pisaliśmy, zmiany wewnątrz samego pisma są niewielkie. Jak przekonuje przedstawiciel wydawcy (producenta filmowego Grzegorza Hajdarowicza), zmiany mają być wprowadzane sukcesywnie w ciągu najbliższych miesięcy.

Aktualnie współpracę z tygodnikiem rozpoczęli Daniel Horowitz, Katarzyna Janowska i Bogdan Rymanowski. Na wtorkowej okładce "Przekroju" znalazła się praca Daniela Horowitza, rysownika współpracującego z największymi amerykańskimi pismami.

przekrojnowe

Nowe działy mają pojawić się w tygodniku w najbliższym czasie. Nie zmienił się także nakład wczorajszego wydania. - Jesteśmy realistami, wiemy, że te niewielkie zmiany nie sprawią, ze nagle sprzedaż podskoczy nam do 100 tys. egzemplarzy - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Knap, doradca grupy Gremi.

Docelowo z tygodnika mają zniknąć bieżące informacje. "Przekrój" ma stać się tygodnikiem o tematyce społeczno-kulturalno-cywilizacyjnej.

Sprzedaż ogółem tygodnika "Przekrój" w pierwszym półroczu 2009 roku wyniósł 45 467 egzemplarzy (dane ZKDP).

Autor: RPS

Więcej informacji: Przekrój

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas