Telewizja 2020-05-04
15

Producent „Jednego z dziesięciu” miał 3,2 mln zł przychodów i 52 tys. zł zysku

W ub.r. firma Euromedia TV, producent teleturnieju „Jeden z dziesięciu” emitowanego w TVP1, zanotowała spadek przychodów o 0,3 proc. do 3,2 mln zł oraz wzrost zysku netto z 25,2 do 51,9 tys. zł.

Na zeszłoroczne przychody Euromedia TV oprócz 3,198 mln zł z produkcji telewizyjnej złożyło się 2,9 tys. zł innych przychodów operacyjnych i 0,5 tys. zł wpływów finansowych.

Firma od wielu lat realizuje teleturniej „Jeden z dziesięciu”, który od stycznia 2018 roku emitowany jest w TVP1. W ub.r. na początku jesiennej ramówki oglądało go przeciętnie 1,72 mln widzów.

Z powodu epidemii koronawirusa w połowie marca wstrzymano produkcję kolejnych odcinków, ostatni z wcześniej nagranych pokazano 14 kwietnia.

Niższe koszty dały wyższy zysk

W ub.r. koszty sprzedanych przez Euromedia TV produktów, towarów i materiałów wyniosły 2,84 mln zł, co wobec 2,94 mln zł rok wcześniej oznacza spadek o 3,3 proc. Natomiast koszty ogólnego zarządu zmalały o 10,8 proc. do 275,7 tys. zł. Pozostałe wydatki operacyjne zmniejszyły się z 77,3 do 2,9 tys. zł, a nakłady finansowe wzrosły z 11,8 do 28,2 tys. zł.

W efekcie wynik sprzedażowy poszedł w górę z 42,6 tys. zł straty do 76,7 tys. zł zysku. Zysk operacyjny zwiększył się z 34,7 do 79,6 tys. zł, a zysk netto - z 25,2 do 51,9 tys. zł.

Firma w ub.r. nie korzystała z kredytu w rachunku bieżącym na działalność obrotową.

Udziałowcami Euromedia TV są prezes spółki Anna Brzywczy (ma 20 tys. udziałów) i Andrzej Minko (1 tys.), natomiast 40 tys. udziałów zostało umorzonych na kapitał zakładowy.

Autor: tw

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (15) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas