Prime Image agencja PR unowocześniła swój wizerunek.
Jej symbolem nadal pozostaje motyl - w nowej odsłonie logo ma bardziej opływowe kształty.
Autorem nowego wizerunku agencji jest Grzegorz Bak z firmy GB Design.
Prime Image agencja PR unowocześniła swój wizerunek.
Jej symbolem nadal pozostaje motyl - w nowej odsłonie logo ma bardziej opływowe kształty.
Autorem nowego wizerunku agencji jest Grzegorz Bak z firmy GB Design.
Ilu widzów miała debata „Super Expressu”? Mamy dane z telewizji i internetu
Stanowski ujawnił awanturę o debatę w TVP. Poszło o prowadzącą
Była szefowa Kino Świat w zarządzie ATM Grupy
Program Macieja Orłosia nie znika z TVP. Nowe odcinki jesienią
Szef BNP Paribas Polska tłumaczył, dlaczego Polacy nie lubią banków. Teraz przeprasza
Spotify rośnie najszybciej od pięciu lat. Ilu ma użytkowników?