Reklama 2009-06-24
0

Praktiker reklamuje 'Szał zmian' (wideo)

Pod hasłem "Szał zmian" rusza letnia kampania reklamowa sieci Praktiker. Akcja o nazwie "Praktikomania" promuje konkretne produkty dostępne w tych sklepach w korzystnym systemie ratalnym.

Startująca właśnie kampania reklamowa sieci Praktiker to druga z cyklicznych akcji o nazwie "Praktikomania". Kreacja oparta na motywie graficznym wirującej niebieskiej linii oraz haśle "Szał zmian. Lato w Twoim domu i ogrodzie" promuje wybrane produkty dostępne w tych sklepach w 20 ratach bez oprocentowania. Przekaz jest skierowany do klientów indywidualnych i profesjonalnych mieszkających w dużych miastach.




Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN i mniejsze stacje), radiu (RMF FM i rozgłośnie lokalne), prasie (tytuły lokalne, gazetka promocyjna dołączona do "Gazety Wyborczej"), internecie (bannery, mailing) oraz w formie materiałów POS (plakaty, naklejki podłogowe, hangery, wobblery oraz gadżety dla dzieci). Kreację kampanii - zaplanowanej do 9 lipca - przygotowała agencja reklamowa S4, zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus, natomiast działania PR realizuje agencja Kuźnia PR.

Autor: tw

Więcej informacji: Praktiker

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas