Reklama 2011-09-12
2

Pracodawcy RP zaczynają kampanię „Zatrzymać przemyt”

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania społeczna „Zatrzymać przemyt”. Akcję na zlecenie organizacji Pracodawcy RP przygotowały Pheno Agency i Mconnection.

Kampania „Zatrzymać przemyt” ma na celu uświadomienie Polakom, w tym osobom ze świata biznesu i polityki, jak wielkie szkody ponosi nasz kraj wskutek nielegalnych działań przemytników papierosów i alkoholu. W akcji wykorzystywane są layouty w kilkunastu wersjach regionalnych, które pokazują różne możliwości wykorzystania 6 mld zł traconych co roku przez budżet państwa z powodu przemytu. Przygotowano też niestandardową kreację - prezentowaną na nośniku wielkoformatowym w centrum Warszawy - w której „dziura budżetowa” jest prezentowana dosłownie.



Akcja - organizowana przez organizację Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej - obejmuje internet (reklamy na Google.pl, Facebook i WP.pl, niestandardowa komunikacja na TVN24.pl, osobny serwis zatrzymacprzemyt.pl) oraz outdoor (450 nośników, m.in. cityscrolli, w całym kraju).

Autor: tw

Więcej informacji: Pracodawcy RP, Zatrzymać przemyt

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter