Reklama 2017-08-18
0

Praca.pl w nowej kampanii podkreśla wiarygodność swoich ofert

Rusza kampania wizerunkowa serwisu rekrutacyjnego Praca.pl, realizowana przy współpracy z Digital Resolution (Grupa OMD). Działania mają za zadanie zwiększenie znajomości marki Praca.pl jako serwisu z ofertami pracy od sprawdzonych pracodawców.

W kampanii zaplanowano wykorzystanie reklam wideo oraz display. Komunikat wideo przygotowany jest w kilku wersjach; powstały osobne dla kilku największych miast w Polsce po to, żeby móc skuteczniej przekonać odbiorców o szerokiej ofercie lokalnych ofert pracy.

Firmy nie podają, jak długo potrwa kampania.

Autor: bg

Więcej informacji: Praca.pl

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas