Reklama2005-06-10

"Powiesz jej, że nie mogłeś się oprzeć"

Połączenie elektronarzędzi z humorem, czyli kampanię produktów marki Skil można zobaczyć do połowy czerwca na billboardach w całej Polsce.

Kampanię przygotowała Republika Dobrej Marki San Markos.

Działania te są wynikiem kolejnego już, wygranego przetargu dla firmy Bosch, do której należy marka Skil. Celem kampanii jest poinformowanie klienta o trwającej właśnie w sklepach specjalistycznych promocji wiertarek i młotów udarowych, które w tym czasie mają atrakcyjną, dużo niższa cenę. Zabarwiona humorem kreacja
wykorzystująca stereotyp żony-despotki z walkami na głowie i hasłem "Powiesz jej, że nie mogłeś się oprzeć" ma za zadanie przyciągnąć uwagę panów.
                  

To już druga kampania billboardowa zorganizowana przez Republikę Dobrej Marki dla Bosch Elektronarzędzia w 2005 roku. Zakup mediów pozostał tym razem po stronie Klienta. Niedawno też dobiegła końca promocja sprzętu w 500 sklepach specjalistycznych z hasłem "Grzech nie kupić, kiedy kasa wraca" o silnym wsparciu BTL i ATL. Z początkiem roku zaś San Markos stworzyła kreację i zajęła się produkcją materiałów na potrzeby akcji, w której w prezencie do każdego promocyjnego produktu wręczany był zegarek.

 

Autor:masz

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter