Reklama2019-07-10

Porta i Uniqa klientami Bluerank

Agencja Bluerank nawiązała współpracę w obszarze działań w mediach społecznościowych z producentem drzwi Porta oraz ubezpieczycielem Uniqa.

Bluerank wspiera firmę Uniqa w obszarze komunikacji na Facebooku.

- Elementem profilu [na Facebooku - dop.] jest komunikator, który będzie miał wbudowanego bota odpowiadającego na pytania klientów 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor departamentu marketingu i PR w Uniqa Polska.

Agencja zajmuje się także obsługą profili Porta na Facebooku i Instagramie. Współpraca przewiduje prowadzenie działań przez rok z możliwością przedłużenia.

- Facebook, Instagram oraz własny blog stały się dla nas naturalną przestrzenią do rozmowy. Wyjaśniamy, edukujemy i pomagamy podjąć bardziej świadome decyzje zakupowe. Budowanie pozytywnego doświadczenia jest dla nas bardzo ważne - komentuje Piotr Chodak, PR and digital marketing manager w Porta Kmi Poland.

Autor:jd

Więcej informacji:Bluerank, Porta, Uniqa

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter