Walne zebranie członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wybrało nowe władze. Prezesem po raz drugi wybrany został dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico.
Na stanowiska wiceprezesów powołano z kolei Andrzeja Pomarańskiego (communication and public relations directora w agencji ModernCorp), który pełnił tę funkcję w poprzedniej kadencji oraz Emilię Zakrzewską-Koszel (wykładowcę w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. W zarządzie zasiądzie też ponownie Szymon Pieczyński (właściciel studia kreatywnego Kava Studio) oraz debiutująca w tym gronie Katarzyna Domańska (dwukrotna wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego).
Zmienił się też skład Rady Nadzorczej PSPR. Członkami tego organu zostali: Jan Matysik (prezes zarządu agencji Cumulus PR), który został przewodniczącym Rady Nadzorczej, Andrzej Pawelczak (rzecznik prasowy i dyrektor ds. PR firmy Animex), Luiza Jurgiel-Żyła (account director w agencji First Public Relations), Marcin Jańczuk (dyrektor ds. PR i marketingu w spółce Metrohouse) oraz Mateusz Witczyński (communication manager w polskim oddziale Astaldi).