Telewizja 2008-04-08
0

Polsat szuka programów w Cannes dla nowej stacji kobiecej

Na trwających we francuskim Cannes targach audiowizualnych MIPTV 2008 telewizja Polsat szuka programów, którymi wypełni ramówkę nowej stacji powstałej z przeformatowania kanału Polsat Zdrowie i Uroda. Relaunch planowany jest na wrzesień tego roku.

Po zmianie kanał Polsatu ma być bardziej lifestylowy. Takich też produkcji poszukuje stacja. W imieniu Jolanty Borowiec, pracującej nad przekształceniem kanału, zakupów w Cannes dokonuje Agata Młynarska, która jednocześnie szuka nowych formatów na antenę głównego Polsatu. W Cannes obecny jest także Jacek Koskowski, managing director thematic channel w Polsacie.

- Rzeczywiście pracujemy nad programem, szczegóły powinny być znane już w połowie tego miesiąca - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Koskowski. - Nazwa kanału nie jest na razie znana, ale nie planujemy zachowywać dotychczasowej nazwy - dodaje.

Jak zdołaliśmy ustalić zmieniony kanał ruszy we wrześniu tego roku. Przybierze on formę lifestylowej telewizji skierowanej do kobiet i konkurować będzie z TVN Style.

Ramówka odświeżonego Polsatu Zdrowie i Uroda składać się będzie z audycji poświęconych urodzie, modzie, stylowi życia, współczesnym problemom kobiet czy psychologii. Nie zabraknie także formatów rozrywkowych, dokumentów, talk shows oraz zagranicznych seriali.

Polsat Zdrowie i Uroda ruszył w 2004 roku. Początkowo w ofercie obecne były programy poświęcone głównie zdrowiu. Później stał się również anteną, gdzie emitowano powtórki z Polsatu.

MIPTV 2008 potrwają do 11 kwietnia. Przez cały tydzień relacje tylko na Wirtualnemedia.pl.

Autor: Łukasz Kłosowski - Cannes

Więcej informacji: Cannes, Polsat Zdrowie i Uroda

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas