Telewizja 2009-09-17
0

Polsat Sport liderem kanałów sportowych

Najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2009 roku jest Polsat Sport. Stacji przypadło 0,76 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Druga pozycja przypada kanałowi Eurosport z 0,60 proc. udziału w rynku. Na podium znalazł się także TVP Sport z 0,27 proc. udziału w rynku.

Zobacz tabelę

Wśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem pozostaje Polsat Sport, który notując 0,71 proc. udziału poprawił swój wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem (0,64 proc.). Udziały spadły Eurosportowi oraz Polsatowi Sport Extra.

Zobacz tabelę

Cennikowo najwięcej zarobił Polsat Sport. Wpływy stacji wyniosły około 30 mln złotych, przed rokiem było to 120 mln złotych ( wówczas kanał pokazywał jednak EURO).

Zobacz tabelę



*dane od stycznia do 13 września 2008/2009 r.
** kanał dostępny w klienckich bazach danych w okresie od 1 kwietnia 2008. Zaprezentowano wyniki 01/04/2008 - 13/09/2008 i 01/04/2009 - 13/09/2009

Autor: ks

Więcej informacji: Polsat Sport, kanał sportowy

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas