Najchętniej oglądanym kanałem sportowym w 2009 roku jest Polsat Sport. Stacji przypadło 0,76 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Druga pozycja przypada kanałowi Eurosport z 0,60 proc. udziału w rynku. Na podium znalazł się także TVP Sport z 0,27 proc. udziału w rynku.
Zobacz tabelęWśród widzów między 16 a 49 rokiem liderem pozostaje
Polsat Sport, który notując 0,71 proc. udziału poprawił
swój wynik w porównaniu do analogicznego okresu przed rokiem (0,64
proc.). Udziały spadły Eurosportowi oraz Polsatowi Sport
Extra.
Cennikowo najwięcej zarobił Polsat Sport. Wpływy stacji wyniosły
około 30 mln złotych, przed rokiem było to 120 mln złotych (
wówczas kanał pokazywał jednak EURO).
*dane od stycznia do 13 września 2008/2009 r.
** kanał dostępny w klienckich bazach danych w okresie od 1
kwietnia 2008. Zaprezentowano wyniki 01/04/2008 - 13/09/2008 i
01/04/2009 - 13/09/2009