Telewizja TVN w zeszłym tygodniu obroniła pozycji lidera oglądalności zarówno w grupie wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 10 do 16 września br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,62 pkt. proc. do 15,61 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 1,06 pkt. proc. do 14,48 proc. Na ostatnie miejsce podium spadła TVP1 z wynikiem na poziomie 14,04 proc. (po spadku o 0,40 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,52 proc., wzrost o 0,10 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się TVN, która zyskała tutaj 0,62 pkt. proc. do 16,89 proc. udziału. Na drugim miejscu umocnił się Polsat, po wzroście udziału o 1,20 pkt. proc. do 16,55 proc. Z kolei trzecie miejsce zajęła TVP2 (11,08 proc., spadek zaledwie o 0,01 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,31 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP: „Na dobre i na złe” (5,67 mln), „Ojciec Mateusz” (5,15 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,37 mln).
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.09-16.09.2012 - grupa 4+
Zobacz tabelę
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 10.09-16.09.2012 - grupa 16-49