Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały we wrześniu spadek sprzedaży - na przeciwnym biegunie Wprost. Kto stracił najwięcej? Unikatowe tabelki tylko u nas.
"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała we wrześniu 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 161 816 egz. i była o 5,1 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - sprzedaż spadła o 14,8 proc. i wyniosła 148 190 egzemplarzy (przed rokiem do tygodnika dołączane były filmy dokumentalne BBC za 0,49 zł).
Pierwszą trójkę zamyka "Wprost" (AWR Wprost), którego sprzedaż
wzrosła o 9,9 proc. do poziomu 142 144 egzemplarzy..
Zobacz tabelę
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i
zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży),
wyprzedzając "Forum".
Zobacz tabelę
Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 92 166 egz.,
zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo
Polskie).
Zobacz tabelę