Prasa 2007-11-21
0

Polityka liderem, duży spadek tygodnika Newsweek

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały we wrześniu spadek sprzedaży - na przeciwnym biegunie Wprost. Kto stracił najwięcej? Unikatowe tabelki tylko u nas.

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała we wrześniu 2007 r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 161 816 egz. i była o 5,1 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2006. Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) - sprzedaż spadła o 14,8 proc. i wyniosła 148 190 egzemplarzy (przed rokiem do tygodnika dołączane były filmy dokumentalne BBC za 0,49 zł).

Pierwszą trójkę zamyka "Wprost" (AWR Wprost), którego sprzedaż wzrosła o 9,9 proc. do poziomu 142 144 egzemplarzy..

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora" (kolejny wzrost sprzedaży), wyprzedzając "Forum".

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 92 166 egz., zdecydowanie więcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie).

Zobacz tabelę

Zobacz tabelę

Autor: masz

Więcej informacji: angora, gazeta polska, newsweek, nie, polityka, wprost, zkdp

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas