Od 19 marca obowiązuje nowy logotyp Politechniki Gdańskiej. Zaprojektowała go agencja Mamastudio.
Nowy Logotyp Politechniki Gdańskiej jest nowoczesną interpretacją historycznej konwencji herbu, który do tej pory wykorzystywany był w identyfikacji uczelni. Znak zachowuje motywy związane od wieków z Gdańskiem oraz kombinacje elementów wizualnych utożsamianych z Politechniką Gdańską. Logo ma rytmiczną, regularną linię wizualną oraz nowoczesną typografię (bezszeryfowa, modernistyczna antykwa) o klasycznym, dynamicznym kroju liter.
Logotyp ma odzwierciedlać bogatą tradycję Politechniki Gdańskiej oraz podkreślać jej wizerunek jako nowoczesnego uniwersytetu technologicznego, stawiającego na innowacyjność i dynamiczny rozwój. Znak funkcjonuje w kilku wersjach opartych na kolorach białym i niebieskim.
Nowy logotyp Politechniki Gdańskiej zaprojektowała agencja Mamastudio.