Poświęcony grom na konsole magazyn „Playbox” (Wydawnictwo Bauer) nie będzie się już ukazywać regularnie co dwa miesiące, ale jedynie nieregularnie jako wydanie specjalne miesięcznika „CD Action”.
- Kalendarz wydawniczy tytułu będzie uzależniony od oferty premier gier dostępnych na rynku i od potencjału reklamowego poszczególnych wydań - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR w Wydawnictwie Bauer. Poprzedni numer „Playboxa” ukazał się w kwietniu br., kolejny miał pojawić się w sprzedaży 19 czerwca, ale się nie ukazał. Brzozowski nie informuje dokładnie, kiedy czytelnicy mogą liczyć na kolejne wydanie. - Robimy wszystko, żeby było to jak najszybciej - mówi nam jedynie.
O tym, że mówi się o zamknięciu „Playboxa” pisaliśmy pod koniec maja br. (więcej na ten temat). Wtedy wydawca dementował, że rozważa takie plany. Magazyn nigdy nie miał osobnej redakcji, tylko powstawał przy współpracy z zespołem miesięcznika „CD Action”, wspomagając się autorami zewnętrznymi.
Wydawnictwo nie ujawnia danych o sprzedaży „Playboxa”, tytuł nie został nigdy zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wiadomo jedynie, że pierwszy numer, który ukazał się 31 marca ub.r. sprzedał się w liczbie 20 tys. egz. Od trzeciego wydania (ukazało się w sierpniu ub.r.) „Playbox” zmienił się z dwumiesięcznika w miesięcznik. Z powrotem dwumiesięcznikiem został w lutym br.