Telewizja 2009-01-08
0

Platformy satelitarne mają już 4,7 mln abonentów

Działające na polskim rynku platformy cyfrowe na koniec 2008 roku miały już w sumie 4,7 mln abonentów, czyli o ok. 40,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Największą z nich jest Cyfrowy Polsat, która dysponuje bazą 2,73 mln klientów - raport Wirtualnemedia.pl.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy platforma Zygmunta Solorza - Żaka pozyskała 324 tys. abonentów, a w ciągu całego minionego roku - 659 tys. klientów. Znajdująca się na pozycji drugiej Cyfra+ miała na koniec ub. r. 1,38 mln abonentów, o 280 tys. więcej niż trzy miesiące wcześniej i o 380 tys. więcej niż na początku 2008 roku.

Platformie N udało się zamknąć ubiegły rok liczbą pół miliona abonentów. W ciągu czterech ostatnich miesięcy 2008 roku platforma ta pozyskała 165 tys. klientów (ITI Neovision nie podaje danych o liczbie abonentów na koniec września br.), a w ciągu całego roku - 228 tys. abonentów. Telewizja na kartę przez trzy miesiące działalności (wystartowała 3 października ub.r.) zyskała ponad 92 tys. klientów, którzy aktywowali karty.

Jak wynika z przedstawionych danych, największy przyrost liczby abonentów platform cyfrowych miał miejsce tradycyjnie w ostatnich miesiącach roku. W tym czasie wszyscy operatorzy sprzedaż swoich usług wspierali licznymi promocjami i intensywnymi działaniami reklamowymi.

Autor: pp

Więcej informacji: Cyfra+, Cyfrowy Polsat, n, platformy satelitarne

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas