PKO BP rozpoczął przetarg na agencję interaktywną. Do rywalizacji o 3-letnią obsługę banku w sieci zostały zaproszone wszystkie firmy z tej branży zrzeszone w IAB Polska.
PKO Bank Polski szuka agencji interaktywnej, która przez 3 lata będzie przygotowywać nowe serwisy informacyjno-sprzedażowe dla tego banku i spółek z jego grupy kapitałowej oraz zajmie się bieżącą obsługą tych stron, a także internetowymi kampaniami reklamowymi PKO BP. Roczny budżet banku przeznaczony na działania w internecie wynosi kilkadziesiąt milionów złotych.
– Tylko sama bieżąca obsługa naszych serwisów oraz kampanii internetowych będzie wymagać stałego zaangażowania zespołu specjalistów, ponieważ już teraz jesteśmy największym graczem, zarówno jeśli chodzi o liczbę obsługiwanych klientów, jak również nakładów przeznaczanych na internet – opisuje Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu PKO BP. – W najbliższym czasie chcemy jeszcze bardziej zintensyfikować działania w sektorze bankowości internetowej, żeby podkreślić znaczenie i miejsce naszego banku w tym obszarze – dodaje.
Do przetargu dotyczącego tej obsługi PKO BP zaprosił wstępnie wszystkie agencje reklamowe należące do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – Zdecydowaliśmy się na otwartą formę przetargu, żeby dać równą szansę wszystkim zainteresowanym podmiotom, które uważają, że są w stanie sprostać takiemu wyzwaniu – uzasadnia Tomasz Marszałł.
PKO BP planuje zakończyć proces wyboru agencji interaktywnej do końca trzeciego kwartału bieżącego roku.