Reklama 2007-09-01
0

Piwo Specjal na dachach Warmii, Mazur i Pomorza

Grupa Żywiec SA prowadzi niestandardową kampanię reklamową marki piwa Specjal. W szesnastu miastach regionu Warmii, Mazur i Pomorza, layouty reklamowe umieszczone zostały na dachach budynków w najbardziej eksponowanych miejscach.

Autorem pomysłu jest dom mediowy Zenithmedia, który zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Żywiec SA.

Celem kampanii jest zapewnienie marce Specjal długoterminowej obecności na jej rodzimym obszarze kraju i tym samym wpisanie się w codzienność konsumentów. Kampania miała dotrzeć wszędzie tam gdzie nie dociera standardowy outdoor. Projekt w takim wymiarze i realizacji powstał po raz pierwszy na polskim rynku. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa.

Specjal jest największą marką regionalną w Polsce i jednocześnie zajmuje piąte miejsce na rynku piwnym w skali ogólnopolskiej.

Autor: wm

Więcej informacji: Specjal, piwo, Żywiec

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas