W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę”. Top 25 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2015 roku wyniosła 351 231 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 10,05 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu ub.r. tytuł ten był drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z kolei na drugie miejsce z pierwszego spadła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 19,64 proc. do poziomu 314 039 egz. Podium zamyka „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 14,40 proc. do 289 337 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia najwięcej, bo cztery pozycje zajęły dwutygodniki poradnikowe. Trzy miejsca przypadły magazynom z programem telewizyjnym, dwa - tytułom people, zaś jedno - magazynowi o serialach.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.