W sierpniu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło pismo „In Style”. Liderem zestawienia pozostał „Twój Styl”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 218 409 egz., czyli o 5,33 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
Drugą lokatę zajął magazyn „Joy” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 124 681 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 21,52 proc.
Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż ogółem zmalała o 4,40 proc. do 114 897 egz.
Największy spadek sprzedaży dotknął plasującego się na dziewiątym miejscu w zestawieniu miesięcznika „In Style” (Hubert Burda Media). Jego sprzedaż zmniejszyła się o 25,12 proc. i ostatecznie wyniosła 69 788 egz.
Jedynym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się może także wydawane przez Burdę „Elle”, które w zestawieniu znalazło się na ósmym miejscu. Jego sprzedaż wzrosła jednak tylko o 0,36 proc. i wyniosła ona 73 055 egz.
Zobacz tabelę
W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (20,60 proc.) pochwalić się może magazyn „Elle”. Z kolei największy spadek dotknął tutaj miesięcznika „Shape” (Marquard Media Polska) - wyniosł on aż 55,67 proc.