Reklama 2014-10-02
10

Piotr Fronczewski reklamuje multilogikę w największej kampanii Polomarketu (wideo)

Zaczęła się największa w historii kampania reklamowa sieci sklepów Polomarket oparta na koncepcji zakupowej multilogiki. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Brandman, M5 i IQ Media - jest profesor filozofii odgrywany przez Piotra Fronczewskiego.

W nowej kampanii Polomarketu Piotr Fronczewski jako profesor filozofii wyjaśnia i twórczo rozwija koncepcję multilogiki, czyli kupowania więcej za mniej pieniędzy w sklepach Polomarket. Reklamy prezentują też konkretne produkty dostępne obecnie w promocyjnych cenach, o ile kupi się większą liczbę opakowań.

Jest to podobna oferta do „Wielosztuk” w Żabce, które są reklamowane od wielu miesięcy (zobacz szczegóły).

 

Startująca kampania Polomarketu to największa akcja marketingowa w historii tej sieci. Obejmuje telewizję (30-, 15- i 5-sekundowe spoty w największych stacjach), radio, internet (m.in. aktywności w social media) oraz outdoor. Potrwa do końca br.

 

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brandman. Spoty telewizyjne wyreżyserował Michał Gazda, a wyprodukowało studio filmowe M5. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media.

Autor: tw

Więcej informacji: Polomarket, supermarket, Piotr Fronczewski

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (10) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter