Reklama 2009-09-14
0

Pinokio w kampanii Play Fresh (wideo)

Rusza kampania Play Fresh reklamująca przenoszenie numeru do tej sieci. Akcja obejmująca telewizję i outdoor wykorzystuje wizerunek Pinokio.

Startująca właśnie kampania reklamowa Play Fresh podkreśla, że przeniesienie numeru do tej sieci jest szybkie i proste, a dodatkowo otrzymuje się 60 zł. Żartobliwy przekaz wykorzystywany w tej akcji jest oparty na wizerunku drewnianej kukiełki przypominającej Pinokia, która przedstawia tę ofertę na opak, bo lubi kłamać, ale rosnący nos zdradza prawdę.




Akcja jest prowadzona od 14 września w telewizji i na nośnikach out of home. Kreację kampanii przygotował Play i agencja reklamowa Change Communication, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor: tw

Więcej informacji: Play, Play Fresh

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas