Reklama 2009-08-24
0

Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec

Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. O przyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domy mediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie - wspólnie z Media Concept - dla firmy.

- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieci z dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfolio usług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych - uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.

Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampanii reklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach. Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytorem IAM, ma nastąpić pod koniec listopada.

Autor: tw

Więcej informacji: Grupa Żywiec

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas