PR2024-04-16

PayPo rozszerza współpracę z PR Calling

PayPo, marka świadcząca usługi BNPL (z ang. buy now, pay later) adresowane do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling. 

Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach. 

– Stawiamy na obecność naszej marki w mediach branżowych i ogólnopolskich, a także na budowanie relacji z dziennikarzami. Dlatego w aspekcie działań PR zależy nam na współpracy z agencją, która działa skutecznie i rozumie nasze potrzeby. Z PR Calling mamy już zbudowaną długofalową relację i wspólnie docieramy do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Edyta Szymanowska, head of content marketing w PayPo.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, junior PR & communications manager. PayPo współpracuje z PR Calling od sierpnia 2021 r.

PayPo działa na rynku od 2016 roku, a z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 30 tys. sklepów online, w tym m.in. CCC, Modivo, eobuwie.pl, Reserved czy Media Markt. Firma oferuje możliwość zapłacenia w momencie, gdy konsument jest pewny swojego wyboru. 

Autor:jd

Więcej informacji:PayPo, PR Calling

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter