Reklama2018-10-12

Paweł Szmaus odpowiada za nowy biznes w Platige Image

Paweł Szmaus, fot. Michał JaworskiPaweł Szmaus, fot. Michał Jaworski

Do zespołu post produkcyjnego studia Platige Image dołączył Paweł Szmaus. Objął nowo utworzone stanowisko new business managera.

Do obowiązków Szmausa należy wdrażanie strategicznych planów i rozwój projektów reklamowych w firmie. Nowa strategia tworzona będzie przy ścisłej współpracy z firmą doradczą Shortlist Consulting.

- Szukaliśmy osoby, która rozumie i zna biznes reklamowy, a jednocześnie swobodnie porusza się w świecie produkcji. Tym samym może być partnerem merytorycznym dla naszych klientów i współpracowników - komentuje Janusz Włodarski, CEO Platige Image.

Paweł Szmaus był w przeszłości producentem w agencji DDB i w domach produkcyjnych Cut Cut, Muddyhill Productions oraz Digital 35. W tej ostatniej pełnił również funkcję szefa działu produkcji i new business. Z branżą produkcji reklamowych jest związany od 2000 r.

Grupa kapitałowa Platige Image w minionym półroczu zanotowała 37,83 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (13 proc. więcej niż rok wcześniej) i 377 tys. zł straty netto (wobec 647 tys. zł straty rok wcześniej). W samym drugim kwartale firma osiągnęła 527 tys. zł zysku netto.

Autor:jd

Więcej informacji:Paweł Szmaus, Platige Image

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter