Paweł Deląg i Paweł „Czadoman” Dudek promują Pawełki
Firma E.Wedel rozpoczyna nową kampanię promocyjną batoników Pawełek w roli głównej. Kampanię wspierają Paweł Deląg oraz Paweł „Czadoman” Dudek.
Elementem akcji jest loteria pod hasłem “Rozgryź podwójną naturę Pawełka i graj o kasę na przyjemności!”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy do 28. lutego kupić dwa dowolne produkty Pawełek na jednym paragonie i zachować dowód zakupu oraz zarejestrować się na dedykowanej stronie.
Bohaterami kampanii są Paweł Deląg i Paweł „Czadoman” Dudek, którzy mają oddawać charakter Pawełka. Deląg reprezentuje jego klasyczną stronę, podczas gdy Czadoman wnosi energię i luz.
- Pawełek to coś więcej niż batonik – to emocje, kontrasty i ponadczasowy smak. Ta kampania to zaproszenie do zabawy, odkrywania i czerpania radości z drobnych przyjemności – podkreśla Krzysztof Bogacz, dyrektor marketingu w E.Wedel.
Kampania na szeroką skalę, AI w akcji
Podczas produkcji materiałów wideo sztuczna inteligencja odegrała istotną rolę, wspierając proces projektowania scenografii i detali wizualnych. Wszystkie postacie zostały jednak sfilmowane tradycyjnymi metodami, co pozwoliło zachować naturalność i autentyczność przekazu. Jak podaje firma, dzięki takiemu hybrydowemu podejściu udało się zoptymalizować budżet produkcyjny, jednocześnie gwarantując wysoką jakość realizacji.
Kampania, za którą odpowiedzialne są agencje H2O oraz 24/7 Communication to kompleksowa akcja promocyjna, obejmująca telewizję, media społecznościowe, radio, reklamy outdoorowe i działania w sklepach. Wszystko wspiera dedykowana strona internetowa, na której znajdziemy szczegóły loterii oraz regulamin.
Dołącz do dyskusji: Paweł Deląg i Paweł „Czadoman” Dudek promują Pawełki