Reklama2004-07-19

Paralotna dla Reader's Digest

Paralotna i Wielka Loteria Reader's Digest

Agencja Paralotna przygotowała kampanię wspierającą XVIII edycję Wielkiej Loterii Reader’s Digest. Kampania obejmuje spot TV oraz ogłoszenia prasowe w najpoczytniejszych tygodnikach dla kobiet (m.in. Przyjaciólka, Zycie na goraco, Chwila dla Ciebie, Pani Domu). Celem kampanii jest zwiekszenie ilosci osob, które wezmą udział w loterii z główną nagrodą w wysokości aż pół miliona złotych.Grupa docelowa to głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast. Poza tym kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w zasięgu ręki, a żeby wygrać wystarczy chcieć!

To juz druga kampania reklamowa przygotowana przez Paralotną dla Reader’s Digest.
Klient: Przegląd Reader's Digest
Przedstawiciel klienta: Jacek Tomczuk
Agencja: Paralotna
Przedstawiciel agencji: Paweł Miklaszewski
Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Art director: Olaf Kulińczyk
Copywriter: Mariusz Bagan, Michał Holewjusz

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter