Badania2024-07-03

Oto najbardziej cenione marki w oczach Polaków. Liderem gigant e-commerce

Fot. materiały prasowe AllegroFot. materiały prasowe Allegro

Marka Allegro dominuje w nowym badaniu YouGov BrandIndex, sprawdzającym oceny Polaków różnych marek.

Rankingi TOP 10 Value i Satisfaction wśród klientów danej marki pokazują, jakie marki zdobyły szczególne uznanie konsumentów w 2023 roku.

TOP 10 marek cenionych wśród Polaków

Wysoka pozycja w obu zestawieniach wskazuje na wyjątkowo pozytywne postrzeganie marki, co oddało się tylko dwóm markom – Allegro i Lavazza.

Ranking wg wskaźnika Value (stosunek ceny do jakości) bezapelacyjne otwiera marka Allegro. Na drugim i trzecim miejscu bardzo blisko siebie znalazły się kolejno Link4 i Kia, zaś tuż za podium - Lidl. Bardzo dobry wynik odnotowały marki Skoda oraz Decathlon, a ściślej internetowy marketplace decathlon.pl. Zestawienie zamykają Warta, E. Wedel i Lavazza. Jak widać, Polacy potrafią docenić zarówno marki silnie kojarzone z niskimi cenami, ale też takie, które słyną z wysokiej jakości - podkreślono w raporcie. 


Zestawienie Inquiry dotyczące poziomu satysfakcji wśród klientów ponownie wygrywa Allegro, marka w swojej kategorii bezkonkurencyjna na polskim rynku. Trzy kolejne miejsca zajęły firmy z branży motoryzacyjnej: Audi, Toyota i Nissan. Zadowolonymi klientami mogą pochwalić się także Lavazza, Apple Pay i Volkswagen. Ostatnie pozycje rankingu przypadły markom Rossman, Honda i Volvo. W zestawieniu Top 10 mamy aż sześć marek motoryzacyjnych. 

Autor:jd

Więcej informacji:YouGov BrandIndex, Allegro, Inquiry

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(2)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter