Internet 2007-10-23
0

Opcom Grupa Eskadra dla Platformy Obywatelskiej

Agencja interaktywna Opcom Grupa Eskadra zrealizowała kampanię reklamową Platformy Obywatelskiej w internecie. Agencja zaprojektowała nowy serwis internetowy PO uruchomiony na dwa tygodnie przed wyborami a także przeprowadziła szereg działań wirusowych.

"Chcieliśmy zbudować klimat mobilizacji i uświadomić Internautom, że 21 października czekał ich wybór nie tylko polityczny, co wręcz cywilizacyjny" - mówi Dawid Szczepaniak odpowiedzialny z ramienia Opcom za strategię PO w internecie. "Mocno wyeksponowaliśmy multimedia, informacje o głosowaniu za granicą oraz postać, która urosła do miana mentora Platformy - profesora Bartoszewskiego. Cieszy fakt, że nasza rola nie ograniczyła się do produkcji platformy informacyjnej. Mieliśmy okazję aktywnie współtworzyć jej treść i być częścią tej przedwyborczej gorączki."

Film wirusowy bazujący na słynnym wierszu Czesława Miłosza oraz argentyńskim spocie wyborczym sprzed roku w trzy dni uzyskał blisko 150 000 wizyt na portalu youtube.

Zobacz film

Serwis internetowy zbudowany został w oparciu o system zarządzania treścią Edito autorstwa rzeszowskiej agencji Ideo i powstał w niespełna trzy tygodnie.

Autor: kk

Więcej informacji: Eskadra, PO

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas