Reklama2011-07-15

Oknoplast z logotypem od Grupy Eskadra

Firma Oknoplast ma zmieniony znak graficzny. Zaprojektowała go agencja Grupa Eskadra.

Nowe logo Oknoplastu nawiązuje swoim motywem graficznym i doborem barw do poprzedniego znaku firmy. - Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy - uzasadnia Grzegorz Filipek, dyrektor marketingu w Oknoplaście. - Jednocześnie aktualna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej - opisuje.

Modyfikacja logotypu to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji Oknoplastu. Wcześniej firma skróciła swoją nazwę, która poprzednio brzmiała Oknoplast-Kraków.

Nową identyfikację wizualną Oknoplastu przygotowała Grupa Eskadra.

Autor:tw

Więcej informacji:Oknoplast

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(1)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter