Reklama 2012-12-07
0

Ogilvy&Mather przejmuje od Young&Rubicam obsługę sieci Saturn

Agencja Ogilvy&Mather wygrała przetarg na obsługę kreatywno-strategiczną sieci elektromarketów Saturn (Media Saturn Holding Polska). Poprzednio zajmowała się tym agencja Young&Rubicam.

W przetargu dotyczącym obsługi kreatywno-strategicznej marki Saturn oprócz Ogilvy&Mather brały udział Young&Rubicam i Sholz&Friends. „O wygranej zadecydowały zrozumienie sytuacji i oczekiwań klienta, dobra analiza briefu, atrakcyjne koncepty kreatywne, długofalowe myślenie oraz uwzględnienie potencjału internetu w budowaniu wizerunku marki” - uzasadnia w komunikacie Media Saturn Holding Polska.

Ogilvy&Mather od grudnia będzie wspierać sieć Saturn we wszystkich bieżących działaniach reklamowych, prowadzonych głównie w telewizji i radiu. Pierwsza duża kampania Saturna przygotowana przez agencję jest planowana na wiosnę przyszłego roku.

Autor: tw

Więcej informacji: Ogilvy&Mather, Saturn

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas