Reklama2003-11-26

Ofensywa telewizyjna Reader's Digest

Paralotna przygotowała kampanie TV dla RD

Agencja Paralotna przygotowała kampanie telewizyjną dla Reader's Digest. Celem kampanii jest zwiększenie ilości osób, które zapoznają się z nowym pakietem RD.
Grupę docelową stanowią głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast.

Kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w ich zasięgu, że odesłany certyfikat z łatwością może zamienić się w konkretne pieniądze.... wystarczy chcieć.

Klient: Przegląd Reader's Digest
Przedstawiciel klienta: Jacek Tomczuk
Agencja: Paralotna
Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. Artystyczny: Paweł Lis, Rafał Małysa
Copywriter: Michał Holewjusz
Media: spot 10'' - TVP
Zakup mediów: Mediacom

Autor:

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter